<3

Make way for the positive day

Det kanske är solen som gör det men jag mår så jävla bra just nu även fast jag är sjukt bakis, orkar itne ens sitta i den underbara solen :( Men ärligt talat så är det mina vänner som får mig att skina, dom lyfter upp mig så att jag känner att jag hör hemma någonstans, det är sjukt hur mycket jag inte visar för dem, jag skulle kunna ge dem hela världen om jag kunde! Kärlek på er, ni vet vilka ni är!

Valborg, jag lääängtar, jag ska på förmodligen årets bästa fest (2 dygn ju!) och festa gärnet, vi får se hur det går men det kommer vara kul! ;) Jag orkar inte skriva mycket, väntar på min lasange som älsklingen köpte hem.. Snart klar, mums...

ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0