Wiieeerd dream

Hej.. folk..
Jag är i skolan, har en bensträckare på 10min.. Så jag tänkte skriva ner ännu en konstig dröm, det här va ingen mardröm men skum varen :P
Igår kollade jag o min kille på harold&kumar1 (agaain) och det är en karaktär som jag veeerkligen hatar i den filmen det är tjockisen bland "the extreeeeemeees" som terroriserar dem och massa butiksägare.. Det som stör mig är när de går in i den indiska butiken och han tar ett kliv fram och låter som en dinoraurie(?) WTF, på riktigt det måste va blaand det töntigaste jag har sett någon göra, 4real asså.. blir irriterad så fort jag tänker på det.. :P
IALLAFALL jag är så bra på att komma till sak... den här snubben va ju den "elaka" snubben i min dröm, fast 10 år yngre vilket nästan irriterar mig ännu mer!.. JAJA här är drömmen:

Jag och min kille går ute i skogen, vi hittar en bänk som ligger utanför nån slags underjorden stuga, det är nästan bara taket som syns så är det några trappsteg ner till dörren, utanför på fasaden finns det hyllor/skåp som är lite halv ruttna, där bestämmer vi oss för att gönna 2 joints och 2 färdig rullade filter som är assnygga btw.. :P
Senare när vi sitter på bänken i solen och tar en cigg kommer det ett gäng tonåringar, i 15-årsåldern med den här tjockisen i framkanten. De öppnar skåpen och hittar våra grejer  så vi går fram och förklarar att de är våra, tjejerna i gänget förstår och ger oss dem, tjockisen ser sur ut.
Vi ville verkligen gå in så vi säger att vi har gömt saker där inne också.. Hela gänget går ner till ett run med haaalt golv och sätter sig ner, tjockisen står upp osnackar och min kille går in för att fråga nått och halkar till men ramlar inte och ger ifrån sig ett "woow" tjockisen härmar honom och tar tag i honom och försöker få honom att ramla, men jag som står i dörrkarmen, alltså inte på det hala golvet, tar tar i honom och gör så att tjockisen ramlar istället, han slår huvudet fram och tillbaka på 3 olika saker, typ nån krok, toaletten sen ett element och tillsist ner på golvet, han börjar blöda rätt rejält..
Min kille blir lite chockad men jag säger att han får skylla sig själv så går vi upp igen för att kolla på lite flummiga grejer..
Sen kommer 2 killar upp och tackar mig&min kille "Tack! Han tror verkligen att han är våran boss, han förtjänade det"
Sen vaknade jag, eller började drömma nåt annat för jag kommer inte ihåg mer :P



Raaandom elleeer? hahah... aja nu är jag 15min sen till lektionen :P hehehehh

Peace! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0