random

ledig mån-tis denna vecka, halleluuuujaaah :P

Jag vet inte vad jag ska skriva om idag.. sitter iaf och fixar en wake&bake (:

Mitt liv är som bäst nu.. skolan går bra, jobbet går bra, jag har uunderbara vänner och väärldens bästa pojkvän som jag älskar (: min familj gillar honom och han gillar dem, jag gillar hans och hoppas de gillar mig..

BTW FOLKS! jag har nyss fått tandställning, mina tänder har redan börjat flytta på sig, efter en vecka liksom.. inte speciellt sexigt men jag har iallafall redan vant mig, jag har haft 2 skavsår tack vare den där skiten :P längsbak på höger sida (har bara på överkäken) är det skiiitvasst, så det sliter upp lite då&då men för tillfället känns det lugnt..


jaja,
Random citat jag gillar från låtar (:

"ninety pound skinny bitches that ain’t even girl to me"

"it's almost like i knew this man from another life, like back then maybe i was his housband maybe he was my wife"

"I fight, for the ones who can't fight, and if I lose, at least I tried"

"My mama said a lady ain't what she wears but, what she knows"

"mi na go mingle with no coke head, mi na go outta with white snow,mi nah go inna white house memba puppa seh so puppa no black puppa no white"


Orkar inte skriva mer.. men det finns tusentals bra citat i låtar :)


Till min älskliiing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0