Trött på plugg

SHÄÄNNAA

Jag har prov imorgon, usch! Jag är så trött på att plugga, speciellt när man pluggar komplicerade ämnen.. inte natur eller fysik eller matte eller nåt sånt.. nej jag pluggar inom bygg-branchen men ej målare eller snickare eller nåt sånt..
iiiiallafall, jag verkar inte kunna få in de här sakerna i mitt huvud, jag menar jag har aldrig fått IG på ett prov men jag har bara fått VG en gång och MVG en gång.. Vilket är ganska ovanligt när det gäller mig inte för att jag är en plugghäst men jag brukar ha väldigt lätt för att lära mig saker, men med de här sakerna tar det tydligen lite längre tid.
Idag fick vi Svenska B böckerna, tjocka som fan och den handlade nästan bara om gammal litteratur, i svenska älskar jag att skriva noveller och sånt.. Men seriöst, jag vet att det här är vanligt, men jag vill verkligen inte lära mig om shakespare, dante, strindberg osv. Jag menar, kommer jag verkligen behöva det?

Nu ska jag till min pojkvän, som är bäääst (: jag antar att vi kommer kolla på film som vanligt men det gör inget för jag mår bra av bara hans närhet.. Låt mig beskriva hans personlighet lite kort:
Han är väldigt laid-back, flummare, han älskar nästan all musik mest hip-hop rock & reggae, han är(eller har varit) en riktig såkallad "bad boy" men enligt honom har han lugnat ner sig totalt efter att han träffade mig och jag hoppas verkligen att det är positivt..
Förut var han en sån som bara knullade runt, och jag är hans första flickvän på 7-8 år eller nåt.. Men om jag är hans första kärlek sen dess vet jag dock inte. Men det som är skönt med honom är att vi kan prata om nästan allt, t.ex han blir aldrig grinig om jag tar upp ett gammalt ex, och vi kan prata om olika sex-historier från förr utan att han blir stött eller något liknande. Det kanske inte är världens bästa exempel, men jag har aldrig kunnat prata med en kille så som jag kan prata med honom iallfall, och det är sjukt skönt.
Men alla har dåliga sidor, han har en (som är märkbar). Han är väääldigt homofobisk vilket jag har försökt att ändra men det går inte så bra, eftersom han är så jävla envis&trångsynt.. Vilket är synd, för honom, livet skulle ju bara va roligare om man går ihop med alla människor ^^ 
Jag älskar honom, men det har jag inte sagt än.. heheh. Han vet att jag har skaffat blogg men han vet inte vad den heter ^^ 

orkar inte skriva mer och jag måste gå nu.. :P hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0