So.. Hi folks!

Så, jag tänkte prova med att ha en blogg.. Jag har haft det förut men då var det inte speciellt seriöst.. Inte för att det lär bli det nu heller, men men..

Kalla mig Trashface, att lägga ut namn på min blogg händer(förhoppningsvis) inte..
Jag tänkte berätta om vem jag är som person, och vad mitt syfte med denna blogg är..

Okaaay, vart ska man börja..
Jag är en tjej som är lite mer pojkig än flickig, ända sen jag var liten har det varit så.. Anledningen är väl att jag aldrig riktigt har varit speciellt intresserad av att vara still och göra saker som att rita, leka me barbies, leka prinsessa osv. Jag brottades och slogs med killarna, lekte väldigt aktiva lekar.. 

Jag hatar att planera saker, jag är impulsiv, har kort stubin& jävligt kort minne, humörsvägningar, säger vad jag tycker och tänker, svär mycket osv, men jag är ändå omtänksam, kärleksfull [till de som förtjänar det] och försöker att ta hand om mina nära&kära så gott jag kan..  

Den här bloggen är mest till för mig själv, för jag har tänkt efter lite.. Jag behöver ett ställe där jag samlar mina tankar, och skriver ner mina förundringar om.. allt helt enkelt, livet, döden och allt däremellan. Det är också därför jag har valt att vara "anonym" de som känner mig kommer nog dock förstå vem det är om de läser...

Sen om de som läser kommenterar eller inte bryr jag mig inte om men det vore ju faktiskt nice med lite svar, följdfrågor och åsikter, men om någon är omogen eller så, så raderar jag inläggen direkt, för jag tycker inte sånt är okej.
Det är min blogg och om du inte tycker om den så skit i att läs den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0